کد خبر 205241
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

ادموند اختر در گفتگو با «حیات»:

استقلال باید ساپینتو را فراموش کند و به فکر فصل بعد باشد/ تیم در چند پست نیاز به تقویت دارد

استقلال باید ساپینتو را فراموش کند و به فکر فصل بعد باشد/ تیم در چند پست نیاز به تقویت دارد

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم باید با فراموش کردن اتفاقات فصل گذشته به دنبال موفقیت در فصل جدید باشد.

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال در فصلی که گذشت اظهار داشت: استقلال اگرچه تیم بدی نبود و نتایج نسبتاً خوبی گرفت ولی در نهایت نه در لیگ و نه در جام حذفی موفق به فتح جام نشد و این یعنی ناکامی برای تیم بزرگی مثل استقلال که هوادارانش انتظار جام دارند. مشکل اصلی استقلال در این سال شکست در بازی‌ها بزرگ و مهم و به اصطلاح بازی‌های شش امتیازی بود. شش امتیاز به سپاهان و 4 امتیاز به پرسپولیس داد و این عملکرد مقابل رقیبان مستقیم یعنی عملاً تقدیم کردن قهرمانی به آنها و این مشکل اصلی استقلال در  فصلی بود که گذشت.

وی افزود: ساپینتو عملکرد فنی خوبی از خودش در تیم ارائه داد ولی یک سری مشکلات مدیریتی به تیم از لحاظ روحی ضربه زد و اینکه خودش هم روی خودش کنترل و مدیریت نداشت و مسائل کنار زمین باعث شد بازی‌های زیادی در کنار تیم نباشد و این‌ها هم می‌تواند عامل برای از دست رفتن چند امتیاز باشد. به هر حال ساپینتو رفت و استقلال باید او را فراموش کند و به فکر آینده باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد فصل بعد این تیم هم توضیح داد: به هر حال کمیته فنی تشکیل شده است و افراد با تجربه و توانمندی در آن حضور دارند و با بررسی شرایط به مدیریت باید مشورت دهند تا هرچه سریعتر سرمربی جدید مشخص شود و تیم فصل جدید بسته شود و هرچه زمان کشته شود به ضرر استقلال خواهد بود و امیدوارم هرچه سریعتر تیم از این بلاتکلیفی در بیاید.

اختر در رابطه با نقل و انتقالات هم گفت: اولولیت استقلال باید حفظ ستاره‌های تیم باشد. محبی و قایدی نقش کلیدی در تیم دارند و نفرات بدون جانشین هستند و اگر بروند شک نکنید استقلال تضعیف خواهد شد. بعد از این‌ها باید استقلال به فکر تقویت در چند پست باشد و نفرات خوبی جذب کند تا نواقصی که در فصل گذشته وجود داشت برطرف شود. در پست هافبک میانی و دفاع کناری جا دارد تیم بازیکن جذب کند و همینطور در پست مهاجم نوک به نظرم کمبود بازیکن دارد. امیدوارم هرچه هست بهترین نفرات جذب شوند و با تیم قدرتمندی راهی فصل بعد شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha